Read Time:18 Second
الاعلامية وللشاعرة ريهام عبد الله
ع الدفه ونزق بخفه
مركبنا ماشيه مش واقفه
والموج لو يعلي مش فارقه
هنقدف ونعدي المحنه
احنا الشطار الكسيبه
ولا نعرف حظ ولاخيبه
ولا نحسبهاش بالتعريفه
بالبركه نعديها لبكره
نرمي السنارة تروح غمزه
يطلع ف المره يجي خمسه
واللي متطلعش تقول اسفه
ولغيركم والله منا فاكرة
الرزق كتير والله من الله
وبيبعت رزقه لاهل الله
والرزق كبير قولوا ماشاله
بس اسعي معانا يا عبدالله
شبكة المدار الاعلامية الاوروبية …_
شارك هذا الموضوع:
- المشاركة على X (فتح في نافذة جديدة) X
- شارك على فيس بوك (فتح في نافذة جديدة) فيس بوك
- اطبع (فتح في نافذة جديدة) طباعة
- إرسال رابط بالبريد الإلكتروني إلى صديق (فتح في نافذة جديدة) البريد الإلكتروني
- المشاركة على LinkedIn (فتح في نافذة جديدة) LinkedIn
- المشاركة على Reddit (فتح في نافذة جديدة) Reddit
- مشاركة على Tumblr (فتح في نافذة جديدة) Tumblr
- المشاركة على Pinterest (فتح في نافذة جديدة) Pinterest
- المشاركة على Telegram (فتح في نافذة جديدة) Telegram
- المشاركة على WhatsApp (فتح في نافذة جديدة) WhatsApp
- المشاركة على Mastodon (فتح في نافذة جديدة) Mastodon
