Read Time:20 Second
الكاتب والشاعر خالد طلعت
والله ياحلوة لو بإيدي
كنت أدون في الكتب حكاويكي
وأغزل من الكلام الحلوغنوة
وعن كل شيء أغنيكي
متضيعيش حلم الشروق
ده عمرنا من الزمان مسروق
وبعمري أنا شاريكي
رغم إن ضاع في الزحام عمري
وخفيت من الهموم سني
ومازلت أبحث وأناديكي
الحياة جنة ترضي اللي يتمني
وأنتي دنيتي وجنتي
اللي عشتهم فيكي
شبكة المدار الإعلامية الأوروبية …_
شارك هذا الموضوع:
- المشاركة على X (فتح في نافذة جديدة) X
- شارك على فيس بوك (فتح في نافذة جديدة) فيس بوك
- اطبع (فتح في نافذة جديدة) طباعة
- إرسال رابط بالبريد الإلكتروني إلى صديق (فتح في نافذة جديدة) البريد الإلكتروني
- المشاركة على LinkedIn (فتح في نافذة جديدة) LinkedIn
- المشاركة على Reddit (فتح في نافذة جديدة) Reddit
- مشاركة على Tumblr (فتح في نافذة جديدة) Tumblr
- المشاركة على Pinterest (فتح في نافذة جديدة) Pinterest
- المشاركة على Telegram (فتح في نافذة جديدة) Telegram
- المشاركة على WhatsApp (فتح في نافذة جديدة) WhatsApp
- المشاركة على Mastodon (فتح في نافذة جديدة) Mastodon
